Pohled do rodinné alchymie očima Mentálních jazyků
čtvrtek 14. 9. ve 20:00
Přihlášení k webináři
O čem bude webinář s tématem z Kongresu pro rodiče?
KDO TADY VLASTNĚ ZLOBÍ?
Rodiče se můžou přetrhnout, aby se dítě mělo dobře, ale ono pořád jen zlobí. Nechají tedy dítě otypovat, aby na něj dostali návod a vyřešili problém. Co když ale problémy nepramení pouze z chování dítěte? Co když je chování dítěte jen reakcí na nepříjemný podnět z okolí? Co vše stojí za tím, když dítě "zlobí"?
KDO JE KDO?
- Jaký je Váš mentální typ? Jakými mentánlními jazyky jednáte?
- Jak jste kompatibilní s vaším partnerem? Jakým stylem komunikujete?
- Jak vnímá realitu vaše dítě? Jak vám dítě rozumí?
V tomto videu si řekneme, jakým způsobem přistupujeme k pochopení rodinných vztahů, co jsou příčiny nedorozumění a hádek. A řekneme si, jaké existuje řešení! Je velmi těžké přijmout chování, které se silně odlišuje od našich požadavků a představ. Ale je to o mnoho snadnější, když víme, jak je druhý člověk vnitřně nastaven, jak vnímá, co slyší, co vidí.
3 ÚROVNĚ
Existují 3 úrovně, které je potřeba znát, když chceme porozumět tomu, co se děje u nás doma. Tyto 3 úrovně jsou JÁ - PARTNER - DÍTĚ. Díky této posloupnosti víme, které problémy jsou jenom naše a můžeme je změnit sami hned teď a na kterých potřebujeme pracovat společně s partnerem či s dítětem.
1.JÁ:
Kdo jsem já?
Co potřebuji?
Jak vidím realitu já?
Co mne stresuje?
Jaké jsou moje mentální jazyky?
2. PARTNER:
V čem si s partnerem nerozumíme?
Jak náš vztah působí na druhé?
Jak dobře chápeme toho druhého?
Jakým způsobem se realizuji já a jakým můj partner?
Jak se s partnerem navzájem podporujeme v roli rodiče?
Jaké jsou partnerovy mentální jazyky?
3. DÍTĚ:
Jak dítě reaguje na moje požadavky a jak na partnerovy?
Jak řeším situaci s dítětem v přítomnosti partnera a jak, když tam partner není?
Jak se dítě chová, když je dítě zvlášť se mnou, s partnerem a s námi oběma?
Jaké výchovné metody zastávám já a jaké partner?
Jak je dítě typologicky kompatibilní se mnou a jak s partnerem?
Jaké jsou mentální jazyky dítěte?
KDO JE NORMÁLNÍ?
S Mentálními jazyky se učíme pochopit, kdo je kdo.
Vidíme potřeby každého článku rodiny: mámy - táty - dítěte (sourozence).
Každý člen rodiny používá své mentálními jazyky.
Na každého působí realita jinak.
Každý slyší a vidí něco jiného.
Pro každého je normální něco jiného.
CO NÁM MENTÁLNÍ PŘINESOU?
S Mentálními jazyky dokážeme přesně popsat:
- jakým způsobem komunikuje každý člen rodiny
- co je normální pro mámu, pro tátu, pro dítě
- jak jsou máma-táta-dítě mezi sebou typologicky nastavení
- jak s tímto poznámím mohou v rodině pracovat
MILOVAT NESTAČÍ
Rozhovor je zaměřen na téma já - partner - dítě:
Jak máme vědomě přistupovat ke každému jedinci.
Jak máme vnímat individuální potřeby každého z nás.
Jak k sobě pomocí Mentálních jazyků najít cestu.
"Nestačí jen milovat. Umění je milovat tak, aby to druhý člověk poznal."
Webinář spustíme za
Do kurzu je možné přihlásit se do ČTVRTEČNÍ PŮLNOCI
☟☟
Registrovat se na webinář
Webinář bude spuštěn 14.9. ve 20:00.
Před začátkem vám přijde email se vstupem k videu.
WEBINÁŘ BUDE KE ZHLÉDNUTÍ DO 17.9. 24:00
Alexandra Polarczyk
"Baví mě pozorovat lidi a odpovídat na otázky, které smysluplně vysvětlují, proč se každý člověk chová jinak a podle jakých zákonitostí funguje lidská mysl."
Mentální jazyky vznikly z celoživotní touhy znát příčiny chování lidí, pochopit podstatu a smysl toho, proč se věci nějak dějí. Učit lidi sebelásce, přijetí a vzájemnému porozumění vnímám jako své životní poslání. Mentální jazyky pomáhají stovkám lidí pochopit sebe nebo své blízké, pracovat na sobě podle konkrétního klíče a já je sdílím s lidmi na osobních konzultacích, přednáškách, své festivalech a kurzech.